søndag 10. februar 2008

Toveprosessen penjoda !!



Først så satt vi lag med ull oppå hverandre. Så tok vi å sprutet grønn såpe på materiallet


oxo rullet vi den i en boble plastpose, oxo rullet materiallet frem og tilbake til den ble tovet.


Pannebåndet mitt!! =P

Jeg gjorde som jeg sa på d første bildet.

Så tok jeg ende sidene sammen og tok en spesiell nål, fiskenål tror jeg d het =P

så tok jeg små biter fra et svart materiall og lagde små bokstaver. og til slutt ble den sånn =P Ik så særlig fin da =P men dama er jo vakker hu eller hva =D hehe =P

<-- Pannebåndet mitt !

3 kommentarer:

Lfcjinta sa...

det blei faktisk ganske fint det pannebånnet:P hvem ere som har laga R'en kanskje??? :D

minga sa...

Pene farger på pannebåndet <3

Mara sa...

Hehe!! takk takk jenter <3
Haha!!! R'en var fin og bra ! jaja, men jeg lagde resten da =P hehe =P