mandag 28. april 2008

Presentasjon av selvvalgt oppgave



Singletten min.

Materialer: Stoff, kjetting, trykk, tråd

Redskap: Symaskin. broderings maskin, saks, nål, stryke jern

Teknikk: Søm og brodering.

Form: Firkant, trekant, buete ved armene.

Farge: Hvit, gul, rød, gull. svart, blå.

Komposisjon: Hoved bilde er nesten plassert i midten, og trykkene er plassert på vær sin side. kjettingen kommer fra vær sin side av halsen og nedover mot M-en.

Hva lærte jeg mest av: Lærte å sy, bruke broderings maskin, lærte hvordan å bruke forskjellige symaskiner. Lærte litt om form og farger.

Har jeg nytte av dette: Ja, det har jeg faktisk. Fordi jeg skal liksom bli mote designer som dolce og gabbana. Hva som er nyttig med yrket osv. er jo fordi du bruker jo samme ting som designere gjør når de jobber.

Ingen kommentarer: